Warsztaty śpiewu alikwotowego i gardłowego

Kochani, wracam do Was po długiej przerwie i mam się czym podzielić. Przez ostatnie miesiące bardzo mocno ćwiczyłem, nieraz po 10h dziennie całkowicie się temu oddając, dzięki czemu otworzyło się przede mną bardzo wiele nowych możliwości. Zabawa z beatboxem również mocno wpłynęła na mój rozwój, między innymi “chest bass” czy “vibration bass” odmieniły stan mojego gardła.

Ponownie będziemy mantrować, alikwocić i otwierać nasze gardła niezliczoną ilością kolorów jakie skrywa nasz głos. Techniki, których uczę na warsztatach pobudzają wyobraźnię, uwrażliwiąją ucho na składowe dźwięków i pomagają wysłowić się z emocji, co przekłada się na asertywność i poczucie własnej siły, którą możemy odkryć na nowo – Michał Esz Szerląg

Bez względu na to czy zaczynasz swoją wokalną przygodę czy jesteś już profesjonalistą ten warsztat jest dla Ciebie. Poznamy techniki takie jak subtelny śpiew alikwotowy (w stylu Davida Hykesa), super selektywną technikę śpiewu alikwotowego, jaką posługuje się Natasha Nikeprelevic, potężne mongolskie alikwotowe i gardłowego śpiewy i wiele więcej (khoomei, sygyt, kargyraa, fry-singing, chylandyk).

Prowadzący: Michał Esz Szerląg – śpiewak, multiinstrumentalista, kompozytor, nauczyciel używający techniki śpiewu gardłowego i alikwotowego na scenie, w studio czy podczas medytacji alikwotowych. Używając tylko głosu nagrał albumy „One Mouth Orchestra” i “Katedra”, gdzie każdy z pochodzących dźwięków wydobywany jest wyłącznie z gardła. Poznane techniki, dały mu możliwość występów na scenie w takich zespołach jak: Angela Gaber Trio, Matragona, Wadada, Ziryab, “One Word” Grzecha Piotrowskiego, współpracuje również z Sebastianem Wypychem tworząc projekt „Chadaana”, w którym łączą śpiew alikwotowy z kontrabasem i elektroniką.

22 października 2016, godzina 19:00, Centrum Rozwoju PraP E Ł N I A, Kraków, ul. Dietla 97/9

Więcej informacji:

 

Default image
Andrzej Wodziński
Redaktor naczelny serwisu. Autor nie ma wykształcenia muzycznego i jakichkolwiek kwalifikacji do bycia krytykiem muzycznym. Publikowane teksty są „nieobiektywnie emocjonalne”. Słucha muzyki każdej (z małymi, nieobiektywnymi wyjątkami). Muzyka towarzyszy mu (w różnych formach i przejawach) przez całe życie i czyni go piękniejszym. Informacje dodatkowe: autor, jeśli nie słucha muzyki to ogląda filmy ... Każdą wolną chwilę stara się (z różnym skutkiem) spędzać w górach. Wegetarianin i cyklista.