film 12 września 2019

Lata dwudzieste, lata trzydzieste… Złote lata polskiej komedii – Kino Pod Baranami

Kino Pod Baranami zaprasza na wyjątkowe wydarzenie – przegląd polskich przedwojennych komedii. Po długiej nieobecności te fenomenalne filmy nakręcone w czasach II Rzeczpospolitej powrócą by znów bawić, rozśmieszać i zachwycać. Na ekranie m.in. niezrównany Eugeniusz Bodo, czarująca Jadwiga Smosarska i rezolutny Adolf Dymsza. 

Organizowany od lat w Kinie Pod Baranami Festiwal Filmu Niemego doczekał się wreszcie swojego postscriptum. O kolejnych etapach rozwoju kina, które wzbogacone o dźwięk, przemieniło się niemal w zupełnie nową gałąź sztuki, opowie przegląd Lata dwudzieste, lata trzydzieste… Złote lata polskiej komedii. W centrum wydarzenia znajdą się przepełnione humorem filmy rozrywkowe, które stały się w czasach II Rzeczpospolitej podstawą naszej kinematografii. Polskie przedwojenne komedie kreowały filmowe gwiazdy, lansowały muzyczne przeboje oraz dawały pole do popisu utalentowanym reżyserom. 

W trakcie przeglądu, na ekrany Kina Pod Baranami powrócą wielkie przedwojenne aktorki, w niczym nieustępujące hollywoodzkim ikonom. Szczególne miejsce zajmie „królowa ekranu” Jadwiga Smosarska, która rozbawi widownię przebierając się za umorusanego smarem chłopca w filmie Czy Lucyna to dziewczyna?.Aktorka pojawi się także w głośnej komedii Mieczysława Krawicza jako tytułowa Jadzia – kobieta nowoczesna i przebojowa, która dla dobra rodzinnego biznesu podejmie przewrotną grę ze swoją bezpośrednią konkurencją. Wyrazistości nie sposób odmówić także niepokornej Adzie, bohaterce filmu Konrada Toma, w którą wcieliła się była tancerka baletowa, gwiazda kabaretów i rewii, Loda Niemirzanka. Aktorka jako niesforna pensjonarka nieustannie sprzeciwia się swoim opiekunom, którzy załamując ręce krzyczą w niebogłosy: Ada, to nie wypada!

Widzowie podziwiać będą również talent przedwojennego mistrza komedii, Adolfa Dymszy, któremu sławę przyniosła postać rezolutnego miejskiego cwaniaczka Dodka. Tego sprytnego bohatera-kombinatora będzie można poznać bliżej za sprawą filmu Sportowiec mimo woli, który jest prawdziwą gratką dla fanów sportów zimowych. Podczas przeglądu Złote lata polskiej komedii słynny Warszawiak pokaże się światu także jako Antek policmajster – lubiący hazard sprzedawca królików, który za sprawą zbiegu okoliczności zostaje mianowany szefem lokalnych służb porządkowych.  

W ślad za Dymszą na ekran wkroczy Eugeniusz Bodo – wszechstronnie utalentowany, obdarzony niezrównaną vis comica, gwiazdor filmu Piętro wyżej. Ta wyreżyserowana przez Leona Trystana komedia jest kolejną odsłoną trwających od niepamiętnych czasów sąsiedzkich konfliktów, której niektóre sekwencje (np. przebrany za Mae West Bodo, śpiewający szlagier Sex appeal to nasza broń kobieca) przeszły do historii polskiego kina. Kino Pod Baranami przypomni widzom również złote czasy radia – prawdziwie masowego medium lat 20. i 30. O jego sile i popularności najlepiej świadczy liczba słuchaczy kultowej audycji Wesoła Lwowska Fala, którą szacuje się na aż 6 milionów! W czasie przeglądu, widzowie będą mogli nie tylko usłyszeć, ale też zobaczyć gwiazdy tego niezwykłego programu – Szczepka (Kazimierz Wajda) i Tońka (Henryk Vogelfänger), którzy wystąpili w komedii Będzie lepiej z 1936 roku.

Oprócz pokazów filmowych, Kino Pod Baranami zaprasza również na wydarzenia towarzyszące. Więcej informacji na temat niezwykłego życiorysu reżysera filmów Będzie lepiej i Antek policmajsterMichała Waszyńskiego – dostarczy nagradzany na festiwalach na całym świecie, dokument Elwiry Niewiery i Piotra Rosołowskiego Książę i Dybuk. W jaki sposób ten rozchwytywany w przedwojennej Warszawie reżyser stał się wpływową postacią europejskiej i amerykańskiej kinematografii oraz… księciem? Kino Pod Baranami pamięta także o swoich najmłodszych widzach! Mali kinomani w ramach specjalnej odsłony cyklu Baranki Dzieciom, w towarzystwie Bolka i Lolka, poznają dawne zabawy podwórkowe sprzed epoki komputerów, smartfonów i tabletów.

Punktem kulminacyjnym przeglądu będzie utrzymana w przedwojennym klimacie potańcówka pod hasłem: Umówiłem się z nią na dziewiątą (piosenka wykonywana przez Eugeniusza Bodo w filmie Piętro wyżej). Wydarzenie odbędzie się w Sali Balowej Pałacu Pod Baranami, w piątek, 27 września o godzinie 21.00. O oprawę muzyczną imprezy zadba zespół Frank e la Famiglia wraz z wokalistkami Gosią Saratą i Natalią Górowską-Kowalik, a do tańca porwą widzów tancerze z krakowskiej szkoły Swing & Sway. W renesansowych wnętrzach Pałacu zabrzmią największe filmowe szlagiery, m.in. Miłość ci wszystko wybaczy, Ada to nie wypada oraz Sex appeal. Aby w pełni doświadczyć klimatu międzywojennego dancingu, organizatorzy zachęcają do przybycia w strojach inspirowanych modą z tamtych lat.

BILETY: 

21 zł (normalny) 

16 zł (ulgowy)

Karnet (8 filmów): 88 zł

Potańcówka: 10 zł (z biletem lub karnetem z przeglądu – wstęp wolny!)

Baranki Dzieciom: 11 zł

P R O G R A M :

poniedziałek, 23 września
19.00 
CZY LUCYNA TO DZIEWCZYNA?reż. Juliusz Gardan, Polska 1934, 80’

wtorek, 24 września
19.00
ANTEK POLICMAJSTER
reż. Michał Waszyński, Polska 1935, 95’

środa, 25 września
19.00
SPORTOWIEC MIMO WOLI
reż. Mieczysław Krawicz, Polska 1939, 81’

czwartek, 26 września
19.00
JADZIA
reż. Mieczysław Krawicz, Polska 1936, 93’

piątek, 27 września
19.00
PIĘTRO WYŻEJ
reż. Leon Trystan, Polska 1937, 89’

21.00“UMÓWIŁEM SIĘ Z NIĄ NA DZIEWIĄTĄ” … 

– potańcówka w Sali Balowej Pałacu pod Baranami

sobota, 28 września
19.00
ADA, TO NIE WYPADA
reż. Konrad Tom, Polska 1936, 91’

niedziela, 29 września

11.00 BARANKI DZIECIOM ZAPRASZAJĄ DO ZABAWY

ZABAWY BOLKA I LOLKA – zestaw bajek, 40’

+ zabawy podwórkowe z Wytwórnią Przyjęć 

17.15 KSIĄŻĘ I DYBUK | THE PRINCE AND THE DYBBUK
reż. Elwira Niewiera, Piotr Rosołowski, Polska/Niemcy 2017, 82′

Film prezentowany z polskimi i angielskimi napisami. 

19.00 BĘDZIE LEPIEJ
reż. Michał Waszyński, Polska 1936, 100’

O FILMACH: 

ADA, TO NIE WYPADA, reż. Konrad Tom, Polska 1936, 91’

Ziemianin Dziewanowski i jego przyjaciel, hrabia Orzelski, postanawiają, że ich dzieci, Ada i Fred, się pobiorą. Arystokrata w zastępstwie syna odwiedza dziewczynę na pensji, a ta biorąc go za kandydata do swojej ręki, celowo robi na nim złe wrażenie. Niesforna Ada to prawdziwe “enfant terrible” – jej wybryki przyprawiają o ból głowy opiekunów, którzy nieustannie krzyczą: “Ada, to nie wypada!”. Czy starym przyjaciołom uda się okiełznać dziewczynę i doprowadzić do jej zamążpójścia? 

Przezabawna komedia muzyczna z napisanymi przez Jerzego Jurandota (słowa) i Zygmunta Wiehlera (muzyka) piosenkami: Nie kochać w taką noc to grzech oraz  Ada, to nie wypada. W roli tytułowej Ady wystąpiła utalentowana Loda Niemirzanka, której  karierę przerwała wojna. Ponadto na ekranie pojawiają się: Antoni Fertner – nestor polskich komików uwielbiany w całym Cesarstwie Rosyjskim, Kazimierz Junosza-Stępowski – jeden z najwybitniejszych polskich aktorów pierwszej połowy XX wieku oraz przedwojenny amant, Aleksander Żabczyński

Film wyświetlany z nośnika cyfrowego powstałego w ramach NITROFILM – projektu „Konserwacja i digitalizacja przedwojennych filmów fabularnych w Filmotece Narodowej w Warszawie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XI Priorytetu „Kultura i dziedzictwo kulturowe” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

ANTEK POLICMAJSTER, reż. Michał Waszyński, Polska 1935, 95’

Antek to chłopak z Warszawy, który nałogowo gra w karty, a sprzedając króliki na bazarze popada w kłopoty z władzą. Z powodu posiadania książeczki “Hodowla króli” zostaje oskarżony o działania przeciwko caratowi, lecz udaje mu się uciec z sali sądowej. Ukryty w wagonie kolejowym dociera na prowincję, gdzie w wyniku nieporozumienia zostaje wzięty za brata ministra w rządzie carskim i obejmuje urząd policmajstra. 

Film Antek policmajster, którego fabuła przypomina Rewizora Mikołaja Gogola, był pierwszym polskim filmem wprowadzonym na ekrany radzieckie, gdzie cieszył się ogromnym powodzeniem. Po premierze został jednogłośnie okrzyknięty „najlepszą z dotychczasowych komedii”, a jednym z jego głównych atutów była doskonała kreacja mistrza komików, Adolfa Dymszy.

BĘDZIE LEPIEJ, reż. Michał Waszyński, Polska 1936, 100’

Dwaj przyjaciele – Szczepko i Tońko – zostają pozbawieni pracy w fabryce zabawek, za złamanie obowiązującego w niej zakazu hałasowania. W parku znajdują porzucone niemowlę, które biorą pod opiekę i nazywają Bajbus, lecz wkrótce, na skutek zbiegu okoliczności, gubią dziecko. Maleństwo trafia do Wandy – właścicielki sklepu z zabawkami w Warszawie, której stryj pragnie wydać ją za bogatego, lecz zdziwaczałego fabrykanta Dalewicza. W poszukiwaniu podopiecznego, Szczepko i Tońko udają się do Warszawy. 

Będzie lepiej to wyjątkowa komedia z udziałem Szczepka (Kazimierz Wajda) i Tońka (Henryk Vogelfänger) – gwiazd niezwykle popularnej (6 milionów słuchaczy!), przedwojennej audycji radiowej Wesoła Lwowska Fala. Obok nich w filmie wystąpili również: wywodząca się z teatrów rewiowych Loda Niemirzanka, przedwojenny amant Aleksander Żabczyński oraz popularny w Polsce i Rosji Antoni Fertner. Reżyserował Michał Waszyński – twórca legendarnego Dybuka, a za muzykę do filmu odpowiadał Henryk Wars, jeden z najlepszych kompozytorów muzyki filmowej pierwszej połowy XX wieku.

Film wyświetlany z nośnika cyfrowego powstałego w ramach NITROFILM – projektu „Konserwacja i digitalizacja przedwojennych filmów fabularnych w Filmotece Narodowej w Warszawie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XI Priorytetu „Kultura i dziedzictwo kulturowe” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

CZY LUCYNA TO DZIEWCZYNA? , reż. Juliusz Gardan, Polska 1934, 80’

Lucyna, córka bogatego przemysłowca, wraca po studiach i uzyskaniu dyplomu inżyniera z zagranicy do ojczyzny. Mimo zdobytego przez dziewczynę wykształcenia, jej ojciec nie zgadza się, by pracowała. Lucyna wpada więc na zabawny pomysł: w męskim przebraniu uzyskuje posadę technika i zostaje pomocnikiem inżyniera Żarnowskiego, jednak bardziej od kwestii technicznych interesuje ją sam przełożony. 

Brawurowa komedia pełna przebieranek i pomyłek, którą wyróżnia wielki kunszt realizacyjny oraz znakomite aktorstwo. Gwiazdy przedwojennego kina, Jadwiga Smosarska, Eugeniusz Bodo, a na dalszym planie także Mieczysława Ćwiklińska dają tutaj prawdziwy aktorski popis. Na ekranie błyszczy zwłaszcza Jadwiga Smosarska, która na zmianę wciela się w rolę umorusanego smarem chłopca i eleganckiej młodej dziewczyny.  

JADZIA, reż. Mieczysław Krawicz, Polska 1936, 93’

Jadzia Jędruszewska – mistrzyni tenisa – gra zawsze rakietą firmy Malicz, robiąc jej ogromną reklamę i tym samym odbierając klientów konkurencyjnemu przedsiębiorstwu Oksza. Młody i przystojny syn właścicielki Okszy postanawia uwieść Jędruszewską, a następnie namówić, aby zaczęła ona reklamować jego firmę. Kiedy zjawia się przed pokojem Jędruszewskiej i widzi wychodzącą z niego dziewczynę, bierze ją za słynną tenisistkę i od razu zaczyna smalić do niej cholewki. Adorowana nie jest jednak Jędruszewską, lecz Jadzią Maliczówną, która przyniosła tenisistce nową rakietę. Dziewczyna podejmuje grę, podając się odtąd za słynną sportsmenkę.  

Filmowa komedia o przedwojennej poprzedniczce Agnieszki Radwańskiej, z królową srebrnego ekranu Jadwigą Smosarską w roli głównej. Jak twierdzi prof. Małgorzata Hendrykowska, autorka biografii aktorki, jej postać w Jadzi uosabia zmiany obyczajowe dokonujące się w ówczesnej Polsce. Miejsce gorącej patriotki, szlachetnej panny ze dworu zajmuje nowoczesna, niezależna kobieta, businesswoman, która z odwagą podejmuje wyzwanie mężczyzny z konkurencyjnej firmy. Jadzia to niewątpliwie jeden z najważniejszych filmów w dorobku Smosarskiej, aktorki, której wielką i ciekawą karierę przerwała wojna. W pozostałych rolach w filmie wystąpili m.in. Mieczysława Ćwiklińska, Aleksander Żabczyński, Michał Znicz i Józef Orwid.

Film wyświetlany z nośnika cyfrowego powstałego w ramach NITROFILM – projektu „Konserwacja i digitalizacja przedwojennych filmów fabularnych w Filmotece Narodowej w Warszawie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XI Priorytetu „Kultura i dziedzictwo kulturowe” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

KSIĄŻĘ I DYBUK | THE PRINCE AND THE DYBBUK

reż. Elwira Niewiera, Piotr Rosołowski, Polska/Niemcy 2017, 82’

MFF w Wenecji 2017: nagroda Venezia Clasici dla najlepszego filmu dokumentalnego o kinie

MFF w Mińsku 2017: dyplom w konkursie filmów dokumentalnym

Dokumentalna podróż śladami jednego z najbardziej fascynujących polskich filmowców. Michał Waszyński – rozchwytywany w przedwojennej Warszawie reżyser oraz wpływowa postać europejskiej i amerykańskiej kinematografii. Człowiek, który własne życie zamienił w nieprawdopodobny filmowy scenariusz. Kim naprawdę był Mosze Waks? Cudownym dzieckiem kina, przebiegłym oszustem, czy może człowiekiem, który nieustannie mylił filmową iluzję z rzeczywistością?

Ci, którzy mieli szczęście poznać Michała Waszyńskiego  osobiście, zapamiętali go jako arystokratę, kłamcę, Żyda – wiecznego tułacza oraz homoseksualistę, który ożenił się z włoską hrabiną. Syn biednego, żydowskiego kowala z Wołynia zmarł w Hiszpanii, jako książę Michele Waszynski – hollywoodzki producent i polski arystokrata na wygnaniu. To on odpowiadał za realizację ponad kilkudziesięciu kinowych produkcji, w tym wielu hitów z Sophią Loren i Claudią Cardinale. Jednak tylko jeden film stał się jego prawdziwą obsesją – Dybuk, wyreżyserowany przez niego mistyczny dramat oparty na starej żydowskiej legendzie. Odkrywając po latach niebywałą i spektakularną karierę Waszyńskiego wydawać by się mogło, że osiągnął w życiu wszystko, czego pragnął. Jednak jedna rzecz do końca nie dawała mu spokoju. Waszyński przez lata szukał utraconej kopii filmu, w którym ukrył swoje największe tajemnice.

Film prezentowany z polskimi i angielskimi napisami. 

PIĘTRO WYŻEJ, reż. Leon Trystan, Polska 1937, 89’

Pech chciał, że w jednej kamienicy zamieszkało dwóch Pączków – Hipolit, właściciel kamienicy i wielbiciel muzyki poważnej, oraz Henryk, spiker radiowy i amator muzyki rozrywkowej. Obaj urządzają w swoich mieszkaniach koncerty, często jednocześnie i szczerze się nie znoszą. Hipolit bardzo chętnie pozbyłby się lokatora, lecz niestety… ten płaci czynsz regularnie! Pewnego dnia, piękna bratanica Hipolita trafia przez przypadek piętro wyżej do mieszkania Henryka, rozpoczynając prawdziwą lawinę nieporozumień i pomyłek. 

Piętro wyżej to ostatni, a zarazem najbardziej kasowy film w dorobku wytwórni Urania-Film, której współwłaścicielem był Eugeniusz Bodo. Receptą na sukces okazał się świetny, pełen komizmu scenariusz Emanuela Schlechtera i Ludwika Starskiego, przebojowe piosenki skomponowane przez Henryka Warsa oraz doborowa obsada aktorska. Bodo w roli zakochanego w uroczej sąsiadce (Helena Grossówna) melomana  przeszedł samego siebie, a brawurowa scena, w której przebrany za gwiazdę Hollywood, Mae West, śpiewa znany szlagier Sex appeal to nasza broń kobieca, stała się jedną z najsłynniejszych w historii polskiego kina przedwojennego.

SPORTOWIEC MIMO WOLI, reż. Mieczysław Krawicz, Polska 1939, 81’

Komedia pomyłek z pewną psią intrygą w roli głównej. Znany kanadyjski hokeista Jerzy Piątek przyjeżdża do Polski, by znaleźć partnerkę dla swojego psa, bedlington terriera. Dodek Czwartek jest fryzjerem, który udaje się do prezesostwa Madeckich, by uczesać ich córkę Lili. Omyłkowo prezes bierze go za słynnego hokeistę i angażuje do posiadanej przez siebie drużyny w charakterze bramkarza. Tymczasem przybyły z Kanady Piątek zostaje wzięty za fryzjera. Cała rodzina wraz z nowym zawodnikiem jedzie do Zakopanego, gdzie ma się odbyć mecz drużyny prezesa Madeckiego z drużyną barona Dropsa. Stawka jest wysoka: jeśli baron wygra zawody, otrzyma rękę pięknej Lili Madeckiej.

Ostatni film zrealizowany przez kinematografię II Rzeczypospolitej, Sportowiec mimo woli miał swoją oficjalną premierę 31 maja 1940 roku, kiedy mało komu w Polsce było do śmiechu. Wyreżyserowane przez Mieczysława Krawicza – jednego z najbardziej kasowych twórców dwudziestolecia międzywojennego – perypetie bohaterów, śmieszą aż do dziś. W obsadzie filmu plejada gwiazd: komik Adolf Dymsza, amant Aleksander Żabczyński oraz piękna i utalentowana Ina Benita, dla której był to ostatni film w imponującej, lecz niestety krótkiej karierze filmowej (aktorka zginęła wraz z maleńkim dzieckiem tragiczną śmiercią w kanałach w czasie Powstania Warszawskiego). 

Film wyświetlany z nośnika cyfrowego powstałego w ramach NITROFILM – projektu „Konserwacja i digitalizacja przedwojennych filmów fabularnych w Filmotece Narodowej w Warszawie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XI Priorytetu „Kultura i dziedzictwo kulturowe” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

O MUZYKACH: 

Frank e la Famiglia to zespół, który współtworzą zawodowi muzycy jazzowi, absolwenci Akademii Muzycznej w Krakowie. Grupę spaja prawdziwa pasja, a ich największą miłością jest muzyka. Zespół niejednokrotnie zdobył serca publiczności na krakowskich imprezach swingowych. W ich towarzystwie ludzie bawią się wyśmienicie, a doznania słuchaczy pozostają na najwyższym poziomie! 

Gosia Sarata – studentka wokalistyki jazzowej w klasie dr. Olgi Boczar w Rzeszowie. Laureatka pierwszego miejsca na 44. Międzynarodowym Konkursie Wokalistów Jazzowych w Zamościu,  finalistka wielu prestiżowych konkursów wokalnych. Doskonale odnajduje się w standardach jazzowych, muzyce soulowej, popowej, funky, piosenkach poetyckich i aktorskich. Sięga również do piosenek retro z lat 20-tych i 30-tych, z powodzeniem występuje w repertuarze musicalowym. Współpracuje z nowosądeckim Oddziałem Związku Esperanto, koncertuje podczas krajowych i zagranicznych kongresów esperantystów.

Gosia Sarata wystąpi w duecie z Natalią Górowską-Kowalik, z którą wykonają znane i uwielbiane polskie utwory z lat 20. i 30. W repertuarze znajdą się szlagiery, które usłyszymy w prezentowanych podczas przeglądu filmach, czyli m.in. “Ada, to nie wypada”, “Sex appeal” czy “Umówiłem się z nią na dziewiąta “. 

Swing & Sway – najstarsza krakowska szkoła swinga. Organizuje imprezy i kursy Lindy Hop, Charlestona i Authentic Jazzu – afroamerykańskich tańców, które rodziły się przy jazzowych rytmach Nowojorskiego Harlemu lat 30. XX wieku. Regularne kursy Swing & Sway odbywają się obecnie w Pałacu Pod Baranami. Nowa edycja kursów od podstaw rusza na początku października.

BARANKI DZIECIOM ZAPRASZAJĄ DO ZABAWY: 

BARANKI DZIECIOM to cykl filmowych poranków dla dzieci w Kinie Pod Baranami. Spotkanie towarzyszące przeglądowi Złote lata polskiej komediiskładać się będzie z pokazu klasycznych animacji o słynnym Bolku i Lolku oraz zabaw podwórkowych prowadzonych przez animatorów z Wytwórni Przyjęć

ZABAWY BOLKA I LOLKA – zestaw bajek, 40’

GOKARTY, reż. Marian Cholerek, Polska 1975

Bolek z Lolkiem konstruują gokarty. Po wielu przygodach i niepowodzeniach biorą udział w wyścigach i zwyciężają.

NIEZWYKŁE ODKRYCIE, reż. Zdzisław Kudła, Franciszek Pyter, Polska 1975

Bolek z Lolkiem znajdują garnek ze starymi monetami, które padają łupem złodzieja. Chłopcy odzyskują skarb i oddają go do muzeum.

MASZERUJE WOJSKO, reż. Wacław Wajser, Polska 1976

Bolek i Lolek spotykają żołnierzy. Chłopcy zafascynowani popisami komandosów postanawiają naśladować ich wyczyny. Przygoda ze spadochronem kończy się nad wodospadem i malcy wzywają pomocy. Na szczęście zjawiają się prawdziwi komandosi i ratują chłopców z opresji.

NIEFORTUNNE NIAŃKI, reż. Edward Wątor, Polska 1976

W parku Bolek i Lolek ratują z opresji niemowlaka, którego niania pozostawiła bez opieki.

ZABAWY PODWÓRKOWE 

Podczas zabaw podwórkowych dzieci i ich opiekunowie cofną się do czasów sprzed komputerów, smartfonów i tabletów. Zanurzą się w atmosferze prawdziwego, międzywojennego podwórka, na którym niepodzielnie królowała dziecięca wyobraźnia.  Animatorzy z Wytwórni Przyjęć zaproszą do udziału m.in. w kapslowym wyścigu oraz grze w klasy, a wszystko to w rytmie dawnych piosenek i wyliczanek.  

Więcej informacji:

źródło informacji:
Materiały prasowe organizatora | dokładamy wszelkich starań aby szanować prywatność i prawa autorskie. Jeśli jednak nasza publikacja narusza czyjeś prawa, żadne naruszenia praw autorskich nie są zamierzone. W takim przypadku prosimy o kontakt – treść zostanie bezzwłocznie usunięta.
Share

podobne publikacje